پکیج ایران رادیاتور مدل ES 28 FF

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است. از دیگر مزایای استفاده از پکیج ، اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.


پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل ES28FF

 

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 22000 تا 36000 اشاره نمود. ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود،  پکیج های 22000 برای متراژ تا 120 متر مربع پکیج های 24000 برای متراژ تا 140 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد.

طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

پکیج های دیواری گازسوز ایران رادیاتور که کد آنها با حرف B می باشند و سری هایی از پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور که با حرف L ، M ، E یا K شروع می شوند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد.


مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها دارد. .   مدل های Eco  و M  و BM و E و  OM از نوع مدل آنالوگ می باشد. مدلهای M و E ازنظر کارکرد یکسان بوده و ظاهر متفاوتی دارند.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.


 مدیر فروش  : 09175956590   

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4