پکیج شوفاژ پرلا پرو


پکیج ها به دو دسته فن دار و بدون فن تقسیم می شوند:

 پکیج بدون فن پکیجی که دود حاصل از احتراق به وسیله مکش طبیعی به بیرون هدایت می شود. این مکش طبیعی حاصل از ارتفاع دودکش است. این پکیج ها در داخل ساختمان نصب می شوند و قطر دودکش پکیج بدون فن 15 سانتیمتر است و ارتفاع دودکش باید حداقل 3 متر باشد. دودکش این نوع دستگاه ها باید مستقیم با هوای آزاد ارتباط داشته باشد. بدلیل نداشتن فن ، صدای کمتری نسبت به مدل های فن دار دارند .در پکیج های بدون فن ، دستگاه هوای مورد نیاز را از محیط منزل می گیرد که باعث ایجاد علائم ناشی از کمبود اکسیژن می گردد.

پکیج فن دار پکیجی که دود حاصل از احتراق به وسیله فن دستگاه از طریق دودکش به بیرون هدایت می شود. در بالای این دستگاه ها قطعه ای موجود است که برای ورود هوای تازه و خروج دود و بخارات حاصل از احتراق طراحی شده است ، که اصطلاحا به آن فلنج فن می گویند. قطر خارجی فلنج که 10 سانتیمتر است محل ورود اکسیژن به دستگاه و قطر داخلی آن که 6 سانتیمتر می باشد محل خروج بخارات حاصل از احتراق است.

 طبق کاتالوگ شرکت صنعتی بوتان ،پکیج مدل Perla Pro24RSi قابل استفاده برای واحدهای تا 210 مترمربع می باشد ولی در شرایط عادی برای 140 مترمربع  مناسب است. نصب پکیج بوتان دارای 24 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.(در صورت نصب توسط شرکت )


مدیریت :09174935800-09177375800

آدرس شعبه1: چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 


واحد 4

شعبه 2: بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکت حسابی 


نبش کوچه 28/1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.